25 juuni, 2014

Niisama

Kui eile ülemuselt elamisloa jaoks ainsa puuduoleva paberi kätte sain, oli arusaadavatel põhjustel muudkui tegemist kui kontrollida, kas kõik sai õigesti. Kodus hakkasin siis lähemalt uurima ja nägin, et tempel ja allkiri on mõlemad puudu. Huvitaval kombel polnud suurem probleem 6 nädalat keeletesti ja siis veel 2 nädalat selle tulemusi oodata, aga nüüd, kus teadsime, et võime kõik dokumendid juba esmaspäeval posti panna, tundub iga lisapäev igavikuna.

Ja blogida pole üldse mitte millestki. Tööl ei teinud justkui midagi, aga samas polnud aega mahagi istuda. Kui detsembris uuel positsioonil alustasin, mõtlesin, et saan pooled päevad lapsega diivanil keras olla ja raamatut lugeda. Tutkitki! Laps on küll kenasti keras, aga mul on kogu aeg kiire. Ma ei tea, miks?!

Aga samas on palju tehtud ka saanud. Maja on nagu uus ja kogu paberimajandus... noh ongi uus. Minu meelest jagunevad inimesed kaheks - need, kel on süsteem ja need, kellel pole. Mind kohe häirib kui pole.

-  


Eelmisel aastal oli juuni ainus kuu, kus kadestades Eesti sõprade pilte vaatasin ja kodumaist suve igatsesin. Juuliks läks see üle, sest kõik hakkasid kurtma, et õues ei saa üldse olla, sääsed söövad ära. Vancouveris oli juulis-augustis-septembris maailma kõige ideaalsem suvi üldse. Ja sääski ei näinud ühtegi!

Sel aastal on kuidagi eriti lihtne, Kustavi ema saatis just pildi, kus neil sadas lörtsi. Kuulge, jaanipäev on juba möödas, katsume nüüd selle suvega ikka lõpuks pihta hakata! 

-

Näe, niimoodi blogin siin praegu... Kustav ütleb, et õhtul ei tohi küpsiseid süüa ja mina väidan, et siis ei tohi veini ka juua. Aga kuna veini tõi tema, võisin mina oma küpsised välja kraamida.

29 kommentaari:

  1. Anonüümne25/6/14 09:53

    Mina olen üks salalugejatest jeejee

    VastaKustuta
  2. Mul ka ei kommenteeri keegi, Sa pead väga intrigeeriva postituse tegema, siis tuleb kommentaare kolinal. :) Pealegi, kui kirjutada kommentaari, on täpselt selles kohas, kuhu tahaks vajutada, et sisesta, hoopis nupp VÄLJALOGIMINE - ma olen mitu korda hoopis välja loginud ja uuesti muidugi ei viitsi kunagi kommenteerida. :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. sama siin... see väljalogimise nupp on väga vale koha peal. ma kirjutasin hommikul kohe ühe kommentaari aga suutsin väljalogimisega selle kustutada :(

      Kustuta
  3. Ma kommenteeriks, aga vahel on tunne, et kas ikka peaks? Äkki blogijat ei huvita mina, kuskilt Eestist, maakohas. Panin enda blogi ka kinni, sest mulle tundus, et kedagi ei huvita. :)

    VastaKustuta
  4. Anonüümne25/6/14 10:07

    Ma olen vist salalugeja sest ei kommenteeri. Aga eile printisin su leiva retsepti välja ja jársku isegi julgen tegema hakata.
    Ise olen Kanadas kunagi paar kuud elanud ja mäletan et suvel oli hirmus kuum. aga mina elasin Torontos.
    Praegu üks eks kolleeg elab ka teie linnas ja saadab ainult pilte kus talvel mägedes suusatab ja nüüd istud kusagil metsa sees telgis.Ma ei tea kas ta kodus ka üldse on. Ahjaa, siis veel kanuuga sõidab ka ringi.

    VastaKustuta
  5. Eks ta ole, kui keegi enda blogi kommenteerib, on küll tore lugeda. Muidu tekib tunne, et postitaks nagu tühja auku ja kas kedagi üldse huvitab.... Aga lugedes mõtled, et mis ma ikka siin targutama hakkan, ise täitsa võõras inimene :)

    VastaKustuta
  6. Neljandik võttis mul sõnad suust :=) aga leiva retseptiga sissekande saatsin isegi oma mehele edasi, sest ta on mitu korda katsetanud, aga päris õiget tulemust veel ei ole.

    VastaKustuta
  7. Mina ka salalugeja. Kirjutad nii hästi, et polegi midagi kommenteerida. Vaid lugedes kaasa noogutada. :)

    VastaKustuta
  8. Mina ka ei saanud aru, miks osad vetsupaberirulli valepidi panevad, noh, sest pealt jooksev rull on ju loogilisem ja mugavam. Aga siis mu ema seletas ära, et kui majas on väiksed lapsed, kes igale poole oma käekesi taha ajavad ja sikutavad, siis on endal pärast vähem koristamist, kui rull liigub... Mitte nii mugavalt. :)

    VastaKustuta
  9. Mina ka selline salalugeja nagu nii m6nedki siin eespool. Sattusin su blogi lugema juba m6ni aeg tagasi ja kuna isegi elutsen Eestist väljaspool siis on tore siin välisriikide erinevusi ja sarnasusi avastada. Vahepeal on tulnud ka täheldada, et meil on ühiseid tuttavaidki - üks näe sai siingi postituses ära mainitud :)

    VastaKustuta
  10. Anonüümne25/6/14 12:54

    mina ei ole salalugeja...täitsa avalikult loen:) ja räägin teistele ka su lugusi!
    Linka

    VastaKustuta
  11. Assa, kus nüüd pugesid kõik urust välja! Aitäh! Ma saan aru küll, et see on see eestlaste värk, kui on valida, kas rääkida või vait olla, siis oleks pigem vait. No ja võõrastega ei räägita ju üldse :) Aga blogis on ju vastupidi, tuttavad ütlevad ise vahel, et näe, ikka loen ja olen kursis, aga võõraste kohta ma seda ju ei kuule. Eile oli täpselt 500 külastajat; täna 393 ja terve õhtu on veel ees. Numbrid näitavad, et vist ikka loetakse, aga maru raske on uskuda kui keegi sõna ei võta :)

    Seega jaa - väga tore kui sa oled võõras ja väga tore kui elad maal! Ikka räägi, mind väga huvitab!

    Linka, sa hoia jah, julkasid ka kursis, muidu ei mäletagi meid enam kui ükskord külla jõuame! Kogu see lastekari, kes vahepeal sündinud on, jookseb nagunii hirmunult laiali, et noh, mingid võõrad tulid :)

    VastaKustuta
  12. Anonüümne25/6/14 19:14

    Loen ja itsitan. Oma kogemuse põhjal võin öelda, et jah kogu tutvusringkod luges blogi,keegi ei kommenteerinud va.mõnikord got lucky.
    M

    VastaKustuta
  13. Minu jaoks on su blogi lugemine õhtu parim osa. Itsitan tasakesi või siis imestan su mahlakate ütlemiste peale, mõlemad tegevused on head. Ja ma hea meelega naudiksin igal õhtul su kirjutamisi-tegemisi lugeda :) Taban end tihti mõttelt, kuidas sa nii eluterve maailmapidi tajumisega oled. Väga kosutav lugemine.

    VastaKustuta
  14. Anonüümne25/6/14 22:55

    Mina ka loen.
    Olen pikalt tahtnud küsida ja olen seda a blogist katsunud otsida, aga pole leidnud, et - kuidas sa sinna Kanadasse üldse sattusid? Kas kõigepealt oli tööpakkumine ja selle peale otsustasite sinna kolida? Ma tahaks ka minna mõneks ajaks mujale elama, aga ei oska kuskilt alustada. Meil mehega mõlemal väga hea (ja kenakesti tasustatud) töökoht, ei tahaks sellest allapoole latti lasta, st Soome koristajaks minemine mind väga ei ahvatle. Ega ma muidugi annan endale aru, et päris samaväärset tööd ma - vähemalt alguses - mujal ei leia, see polekski probleem, olen sellega nõus. Aga ikkagi. Löön lahti Kanada tööpakkumised ja kukun CVsid saatma, ilma et endal oleks elukohta, vastavaid lubasid ja dokumente...? Nii see vist ikka ei käi :) Anna nõu :)

    VastaKustuta
  15. Anonüümne26/6/14 04:39

    Olen ka salalugeja, alustasin nädal tagasi ja lugesin kõik sissekanded läbi, nüüd ei oska enda vaba aega tööl millegi muuga enam sisustada :P Tore on lugeda, kuidas läheb teistel eestlastel Kanadas ja millega enda aega sisustatakse :) Olen siin kandis ka juba 1,5 aastat elanud. Kahetsen, et ise blogima ei hakanud kui siia tulin, nüüd ei mäletagi, mida sai tehtud aasta tagasi. Igaljuhul, aitäh toreda blogi eest :)!

    VastaKustuta
  16. Oh, kuidas ma igatsen teid... Ja no see obsessiiv-kompulsiiv värk on vist amburitele omane. Avastan ennast ka pidevalt kylas ja väljas käies kraanikausse ja segisteid puhastamas, paberite ümberkeeramisest rääkimata :D
    Ja kommentaaride mitte kirjutamisest nii palju, et satun su vârsketele postitustele alati kuskil tegutsedes ja siis huviga loen juba telefonis kogu jutu läbi (multitasking) ja no see mõte, et kui toimetustega ühel pool kribaks miskit vastu jaab kuramus alati unarusse. Aga tited on ägedad- tehke ka! :) Emapalkadega vist seal kiita ei saa, et selleks peate Eestisse ära tulema.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oo jaa, ma hakkan ka külas alati koristama. Viin tühjad nõud kööki ja sätin viis pooltühja suupistete taldrikut üheks tihedaks kokku.

      Ahh, kuidas tahaks Sonnet ja Ullat näha! Rinkast ja Tannust rääkimata :)

      Kustuta
  17. Mina sattusin siia millalgi juhuslikult ja lugesin kohe kõik otsast otsani läbi. Soovitasin veel mõnele sõbrale ka :) No ikka väga vaimustuses olen sellest blogist ja teist ka vist :)
    Me ise reisime iga talv kuhugi paariks kuuks, et enda tavapärasest elust veidi välja saada... ja noh, et soojem ka oleks :) Mulle väga meeldivad inimesed, kes julgevad selliseid samme astuda ja midagi täiesti uut avastada, sellepärast ma teie blogi nii fännangi. Kanada isu olete ka suutnud tekitada, lisasime selle sinna listi, kuhu kindlasti tahaks kunagi minna.

    VastaKustuta
  18. Anonüümne26/6/14 11:32

    Hei, mul on just sinu blogi lugedes tekkinud aegajalt tunne, et peaks kohe aitäh ütlema :) - need "öko-postitused" on mulle tõesti väga -väga meeldinud. Kirjutad lihtsalt ja selgelt lahti, mis värk on ning ei muutu üliemotsionaalseks. Olen nüüd ise ka palju tähelepanelikum. Kuigi pikk tee veel minna - ei jaksa kõiki neid keerulisi nimetusi nt shampoonipudelitelt taga ajada ju :p Aga loodan, et postitad taolistel teemadel veel midagi.
    Sinu töö tundub ... huvitav ja keeruline. Või ma ei teagi, mis sõnu kasutada. Kindlasti proovin mingihetk vanemaid postitusi lugeda, et sellest rohkem teada saada.
    Last but not least - kommenteerinud pole ma seetõttu eriti, et reeglina loen blogisid läbi feedly vmt taolise, ja siis on see kommenteerimine üks eriti segane värk :) Ja mina küll ei tahaks, et sa siia mingeid teravaid teemasi tooma hakkaksid, et tähelepanu püüda. Palun, ei!!! Mul on nendest tähelepanu-otsijatest-blogijatest täitsa kõrini :) ja kindlasti pole ma ainus. Proovin omaltpoolt ka siis sagedamini sõna jätta ja ehk siis ei tunne sa end oma blogiga nii üksikuna ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Öko-asjade suhtes olen avastanud, et kui paari levinumat ainet vältida, väldid tegelikult automaatselt ka teisi pahasid, mida pähe pole jõudnud õppida. Mina otsingi nüüd pakenditelt ainult mineraalõli, SLS'i ja parabeene ning kodus olen avastanud, et tooted, mis neid ei sisalda, on puhtad ka muust. Ja plastmärgitähis on neil alati 1, see kõige ohutum. Tavapoetoodetel on tihtipeale 6.

      Kustuta
  19. Sinu blogi on praegu minu kindel lemmik.:) Kui uut postitust näen, siis nägu läheb kohe naerule. Vancouver tundub elamiseks väga tore koht. Ma ise olen ka juba hulk aastaid Eestist eemal elanud, aga püsin ikka Euroopa piirides.

    VastaKustuta
  20. Nagu eeskujulikule eestlasele olen ka mina vaikne lugeja: loen, noogutan kaasa, itsitan ja imestan :)
    Sinu blogi lugemisest on saanud traditsioon ja kui sul tuleb pikem paus sisse siis on rahutus hinges, et mis nüüd siis, millal !?! :)

    VastaKustuta
  21. Anonüümne26/6/14 21:58

    Olen ka vaikne lugeja. Avastasin juhuslikult ning lugesin kõik postitused algusest alates mõne õhtuga nagu juturaamatu läbi. Edasi oli jube kahju, sest järge tuli ootama hakata nagu seriaal, mis alati kõige põnevama koha pealt otsa saab. Kõige rohkem kadestan kui lihtsalt ja naudinguga kõik küpsetamised käivad, tahaks ka, aga tarbijatest on puudu. Ei ise ega lähikondsed suuda nii palju küpsetisi manustada, kuigi silmadega sööks.
    Veel meeldis väga ökoteemaline postitus. Olin varem ka põgusalt teemaga tuttav, aga nüüd võtsin oma deodorandi, millist juba aastaid kasutan, kätte ja tutvusin koostisega. Järgmisel päeval ostsin ökopoest uue, millega harjumine võttis küll aega, aga tänaseks olen ise ja mu riided harjunud. Jään põnevusega järge ootama, kõige huvitavam ongi argielu :).

    VastaKustuta
  22. Anonüümne27/6/14 01:17

    Loen teie blogi salaja, aga alati suure huvi ja entusiasmiga. Blogi leidsin juhuslikult enne Kanadasse reisimist, teistest samalaadsetest blogidest erines huumori, informatiivsuse ja elulisuse poolest:)! Praeguseks võin öelda, et Kanada puges südamesse nii nagu teie blogigi! Jõudu ja jaksu teile sinna toredale maale!

    VastaKustuta
  23. Anonüümne27/6/14 12:28

    Palju lugejaid ja vähe komme on ikka parem kui palju komme ja vähe lugejaid, Jõudu blogimisel, hea lugemine AiLaik !

    VastaKustuta
  24. Anonüümne27/6/14 13:25

    Mina ka salalugeja, väga hea blogi on ning nõustun ühe eelkõnelejaga- argielu on tõesti kõige põnevam.

    VastaKustuta
  25. Mina ka avalikult koduarvutist loen. Väga muhe lugemine. Jätka samas vaimus. :)

    Liiati avastasin, et sõbranna Ulvi ka loeb :D

    VastaKustuta