10 oktoober, 2014

Parem karta kui kahetseda

Ma tegelikult mõtlesin, et hoian kooseluseaduse teemadel üldse suu kinni, sest lollidega ei maksa ju vaielda. Aga no ei saa ikka! Juhtusin võhivõõra inimese emotsionaalset postitust lugema ja kohe hakkasid sõrmed blogimise järele sügelema:

"Jeerum, kus inimestel on täna arvamust avaldada Facebook'is! Ma ainult ühte asja ütlen, mis me Pauliga mõtlesime. Need inimesed, kes kuskil kommentaariumites praegu selliseid avaldusi teevad, et "no nüüd on viimane aeg Eestist ära kolida" - teate mis vä? On jah!!! Pliis kolige kuskile hästi kaugele. Okei? Okei!"

Nõus. Kui ei meeldi, mine ära! Pole vaja viriseda, et appikene, mis värdjad, ja kujuta ette, äkki hakkavad nüüd mulle kah külge lööma! Võib-olla mu mees, kes siiani vesise pilguga naabri-Mallet mõõtis, kukub nüüdsest hoopis naabri-Maunole külje alla pugema. Või ei, mis külje alla - ikka kohe püksi! Sest need saadana homod ju muud ei teegi kui ainult seksivad - loomad niuksed! Omasooiharad!

Kummaline, et sõna "vastassooihar" kasutusel pole. Nojah, heteroseksuaalsel inimesel on ju teatavasti muu elu ka - töö, kool ja värgid. Homoseksuaalne aga elab koopas ja muud ei teegi kui aina himurdab, tagumik uppis.

Kes irooniat ei taba, paneb nüüd blogi kinni, palun.

Ja mida neil seadustada on, ise ei saa lapsigi?! Olgu taevas armuline kui lapsendada õnnestub, sest sellest vaesest õnnetust beebist kasvatatakse ju kohe kuradima homoraisk!

Muide, kõik homoseksuaalsed inimesed on sündinud heteroseksuaalsest vahekorrast ja valdava enamiku neist on ka üles kasvatanud heteroseksuaalsed vanemad. Olete kunagi sellele mõelnud? Ei olnud nii, et issi pani issile noku pepusse ja sealt need peded tulevadki!


Ma saan aru kui vanemad inimesed on skeptilised. Et pole õige värk või nii. Kui oled peaaegu terve oma teadliku elu Nõukogude Liidus elanud, siis noh... seksi ei olnud ju üldse olemaski! Oli hoopis norm ja plaanimajandus, olid ema-isa ja kaks last. Mõlemad põnnid leiti kapsalehe alt ja mõlemale raiuti, et nad just sealt leiti, seni, kuni nad enda omad kah kapsalehe alt leidsid. Kui just toonekurg ei toonud. Vahel juhtus sedagi.

Aga et noored, tänapäeva avatud maailmas üles kasvanud inimesed, mingit täielikku jahu ja õelust suust välja ajavad, vot sellest ei saa ma aru! Eriti tulised vastased on loomulikult mehed. Needsamad mehed, kelle ülim fantaasia on naine + naine (+ mees) või anaalseks naisega. Mõlemat fakti kinnitavad arvukad uurimused. Needsamad mehed karjuvad oma hääle kähedaks, et kaks MEEST jumala eest ametlikku kooselu ei saaks sõlmida ja et nad jumala eest omavahel ei seksiks. Lesbid on okei. Noh, äkki võtavad mõnikord kampagi või midagi...

Mis ajast hakkas inimestele nii hirmsasti korda minema, mida teised magamistoas teevad? No las teevad, sa ei pea ju ühinema! Ei maksa ohkida, et maailm on perses - kogu aeg on olnud! Mis te arvate, mida need vagad preestrid hallidel aegadel väikeste kooripoistega tegid? Mina ei näe mingit häda selles, et kaks täiskasvanud inimest on jõudnud kokkuleppele, mida tahavad, ja seda siis üksteisele pakuvadki. Ametlikult kui vaja.


Aga tulles tagasi anonüümse tsitaadi juurde - need, kellele uus seadus (kuigi see neid endid vähimalgi määral ei puuduta) ei sobi, võivad tõepoolest minema kolida. Ainult et neid paiku, kuhu minna võiks, ei olegi nii palju jäänud. Maailm muutub erinevuste osas üha vabameelsemaks ja sallivamaks, arenenud riikides ei oota sind ees mitte ainult homod, vaid ka mustanahalised, asiaadid, transvestiidid, transseksuaalid... Käivad täitsa avalikult tänaval ringi, istuvad bussis su kõrvale ja saadavad oma lapsed sinu omaga samasse kooli.

Ja korraga avastad, et su armas valge võsuke hakkab tõmmu pinginaabri kõrval üha tumedamaks muutuma. Varsti ongi juba täitsa must ja juuksed lähevad kah krussi. Sest sellised asjad ju nakkavad! Nagu homoseksuaalsuski...

26 kommentaari:

  1. Anonüümne10/10/14 09:53

    Ma paneks sulle kohe vihvti points selle postituse eest ja teist samapalju selle kanaga pildi eest, mis on suppppper!!!!!!! :) :)
    Krt ei saa öelda ka seda vana lauset et: make love, not war, sest kohe akkab kisa, et aga kellega siis?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma kohe huviga ootasin, kummast leerist esimene kommentaar tuleb? Kas pritsitakse tatti või satub mõni normaalne inimene. Näe, läks õnneks :)

      Kana on tõesti super armas, ma olen nõus!

      Kustuta
  2. Parim postitus, mida ma viimasel ajal lugnud olen. Aitäh sulle!

    VastaKustuta
  3. Väga hästi kokku võetud postitus! Iroonia oli siin just see õige lähenemisviis.

    VastaKustuta
  4. Veel ühed maksimumpunktid minu poolt, mina näen ka teemat samamoodi :)

    VastaKustuta
  5. See on küll uudne lähenemine minu jaoks, et homovihkajatele meelde tuletada, et ka homo sünnib mehest ja naisest. Täiesti tavalisest perekonnast.
    Kummaline ongi, et arvatakse, et kui sallivustunnid koolides algavad varem kui perekonnaõpetus (olen vastastelt kuulnud, see on jube asi!), siis saab poisslapsest kohe räme pedekas, kes ülepeakaela koguaeg kakane on. Ja nagu Sa mainisid, tõesti muud ei teegi kui anaalseksi harrastavad.

    Et jah.. aitäh, sheerin nii mõnelegi vastasele Su posti ;)

    VastaKustuta
  6. Kusjuures kõik FB laikijad ja siinsed kommenteerijad on eranditult naised :) Mehed kiruvad vaikselt nurgas ja näevad öösiti õudusunenägusid lähenemiskatseid tegevatest homodest…

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Anonüümne10/10/14 14:10

      Anu kommentaar siinkohal on suht samast klassist mõne põlise "padu" kristlasest hetero mehest homovihkaja omaga ....muide ise olen 27 aastane hetero mees.

      Kustuta
  7. Anonüümne10/10/14 13:20

    Ma olen mees ja Anu võttis mult jälle sõnad suust.

    VastaKustuta
  8. Anonüümne10/10/14 15:13

    Mehed on teema juba ammu läbi mämmutanud ja aru saanud, et peaga vastu seina pole mõtet joosta. Ma sinisilmselt arvasin, et keegi enam sellel teemal jahuda ei viitsi aga võta näpust. Mina isiklikult olen loobunud sel teemal sõna võtmast, et teema maha rahuneks. Just see maha rahustamine oleks praegu parim, sest ainukesed kes praegusest kisast võidavad on oma valimispropagandat tegevad EKRE ja KE inimesed.

    VastaKustuta
  9. Anonüümne10/10/14 16:47

    Minu meelest väita, et kahe mehe või kahe naise poolt kasvatatud laps suudab orientatsioonina vaadata siis ka samuti vaid mehi/nais on umbes sama loogiline, et üksikvanemate lapsed suudavad vaadata vaid sellest soost paarilisi, mis soost on tema üks vanem. Või veelparem. Lapsed, kes on kasvanud oma vanavanematega, ihalevad ainult seal 70+ meeste/naiste järele. Appi noh.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. No just! Homoseksuaalses peres kasvanud lapse jaoks on täiesti elementaarne, et armastus on armastus, olenemata sellest, kas objektiks on samast või vastssoost inimene. Ja tal on tänu sellele teadmisele oluliselt lihtsam elada, sest maailm ei tundu nii fucked-up koht :)

      Kustuta
    2. Hahahaa, uskumatult head võrdlused! :D You go girl!

      Kustuta
  10. Äärmiselt tore, et seadus vastu võeti, kuid naljaks on pigem kuidas. 40 poolt ja 38 vastu, see näitab, et pooled suudavad näha maailma endiselt ainult suletud silmadega. Ülejäänud 23 inimest kes käivad riigikogus puhkamas või siis ei käi üldse kohal nendele tuleks teha suur pai, sest ega pole ju mõtet midagi teha kui niisama makstakse ka hullult pappi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ja vaene Erki Nool, põhiline homovihkaja, nutab ilmselt praegu kodus lahinal ja ei jõua end ära kiruda, et seda nappi olukorda vähemalt oma vastuhäälega "normaalsele" poolele ei aidanud kallutada.

      Kustuta
    2. See oligi minu jaoks täielik müstika, et nii seaduse vastuvõtmise vastane, nagu Nool avalikus kõnes oli, jättis ta ometi hääletamata...

      Kustuta
  11. Huvitav on fakt, et kooseluseadus kindlustab õigused ka mees-naine paaridele, kes pole seda ametlikult abieluga vormistanud. Tunnistan, et kogu selle homo-meediakära sees polnud asi väärinud suurt mainimist. Mina kuulsin ainult seda suurt homohirmu. Alles Eesti sõber, kellega eile rääkisin, nimetas just seda olulist punkti :)
    Minu kodus on seis 3 ühe vastu :) Naispere täielikult seaduse poolt (ja üldse mitte sellepärast, et meile väga lähedane isik gay on). Aga meespere ikka mingites hirmudes kinni. Isegi "segapaaride" puhul arvas, et ise teevad selle otsuse ja ise vastutavad, kui ei abiellu. Huvitav on ka see, et meie eestlastest sõprade hulgas on mehed (kellest enamus siin sündinud ja üles kasvanud) ka minu kaasaga ühel meelel. Tundub siiski, et noorem põlvkond on palju tolerantsem. Ükskõik, kummast soost nad ka poleks. Küll need eestlasedki rohkem ära harjuvad. Kui samasoolised julgevad tunnistada, kes nad on ja üha rohkem inimesi saab viimaks aru, et ega nad pole ju halvemad ega paremad kui üks keskmine olevus. Mul on igal juhul hea meel selle seaduse üle!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma loodan ka, et eestlased harjuvad. Seaduse arutamise eelne periood oli ikka täiesti piinlik, mul polnud aimugi, et inimestes nii palju vihkamist on! Homoseksuaalid on ju ikkagi täiesti tavalised inimesed oma murede ja rõõmudega, ei saa kõike pruunile augule taandada nagu enamik õelutsejad seda tegid :)

      Kustuta
  12. Anonüümne11/10/14 11:17

    Mul oli väga hea meel, et see seadus vastu võeti, kuigi mind see ei puuduta. Või noh, tegelikult puudutab küll, sest ma vana patune, kes peretraditsioone ei austa ju. Elan oma mehega koos nüüdseks 18 aastat, meil on kaks last, aga ametlikult abielus ei ole. Härra Varro mind enda perekonna lähedalegi ei lubaks, sest hakkan neid ju kohe moraalse ebakõlbelisusega nakatama.
    Näha uudistes inimesi, kes peale seaduse vastuvõtmist õnnest nutsid oli ikka väga liigutav.
    Helen

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tean paari, kes kunagi ei abiellunud. Kui mees suri, olid mehepoolsed sugulased nagu kullid hakkamas. Hea, et naine oma riided kaasa sai võtta. Loodetavast pole see siiski tavaline käitumine olnud, kuid just selliste asjade pärast on vaja õigused kindlustada. Ja lõpuks pole ka oluline, kas paarissuhtes on samasoolised või mitte. Kui on ikka ühine vara, siis tahaks ikka kindlust küll, et sulle mingid õigused jäävad.

      Kustuta
  13. Anonüümne13/10/14 07:54

    Pole kunagi homopaaride vastu olnud. Inimestena on nad isegi tavapärasest hallist massist huvitavamad. Aga see, mille vastu ma kindlalt ka edaspidi olen, on avalik propaganda. No ei käi ju ema-isa + 2 last paraadidel propageerimas kuivõrd mõnus ja tore elu see on, mida nad elavad. Ei ole vaja lehvitada lippe ega riietuda väljakutsuvalt, et oma olemasolu õigustada. Anuga täitsa nõus, tehku kodus mis tahavad. Väljaspool kodu tundku elust ja aastaaegade vaheldumisest rõõmu. Ilusat värvilist sügist!
    H

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Erinevus on selles, et emal-isa-kahel-lapsel on ilma paraaditagi kõik õigused olemas. Kui maailm ringi pöörata ja ette kujutada, et heteroseksuaalne suhe oleks põlu all ja ainult homoseksuaalsust normaalseks peetaks, oleks heterod hoobilt lippudega tänaval!

      Meist kellegi elu ei piirdu ainult koduseintega! Minul oleks küll väga ebamugav kui peaks töökaaslaste eest varjama, mis soost mu partner on; kui ma ei saaks tal tänaval käest kinni hoida, rääkimata suudlemisest; kui me ei saaks peol koos tantsida jne. Minu elu on nii palju lihtsam sellevõrra, et mu kaaslane on vastassoost. Aga kui ei oleks?

      Avalik propaganda on vajalik kui mingi huvigrupi õigustele ülbelt peale astutakse. Kui õpetajad ei saa piisavalt palka, on nad ju kah kohe lippudega tänaval! Õpetajate olukord oli aga sellevõrra lihtsam, et nendega, erinevalt homodest, oleme me kõik kokku puutunud. Me mõistame, et meil on neid vaja, me ei saa lubada, et nad ameti maha paneksid, et tasuvam töö leida. Aga kuna homoseksuaale meil otseselt "vaja" ei ole, siis tulebki kuidagi väga lihtsalt see suhtumine, et istugu vaikselt kodus ja ajagu oma asju, mis kuradi õigusi nad nõuavad?!

      Armastusel ei ole sugu.

      Kustuta
    2. Kui avalikust propagandast rääkida, siis homoseksuaalsete inimeste avalik propaganda pole MITTE KUNAGI nõudnud heteroseksi keelamist või heteroabielude keelamist või heterotele lapsendamiste keelamist (treigu ise oma tittesid!). Ega ole nende plakatid ka kunagi sisaldanud rõlgeid detaile heteroseksi valdkonnast.
      Ent Varro VÄGA AVALIK PROPAGANDA kooseluseaduse vastu sisaldas muuhulgas täiesti ebavajalikke joletusi selle kohta, kuidas homoseksuaalsed inimesed seksivad ja nõudmist: "peded kappi tagasi".
      Ma enne ei olnud kooseluseaduse aktiivne pooldaja, mu meelest oleks lihtsalt võinud perekonnaseaduse sooneutraalseks muuta, aga pärast Varro jüngrite VÄGA AVALIKKU rõvetsemist ei jäänud mul lihtsalt muud üle, kui pooldajaks hakata.

      Kustuta
  14. Anonüümne14/10/14 01:11

    Ka hingel ei ole sugu ja see, kellena ta sünnib, on ta oma valik, kui karma teisiti ei otsusta. Mõni, kes on eelmises elus naine olnud ja meeste poolt ilmselt nurikoheldud, tuleb sellesse ellu ja hakkab ennast meeleäraheitlikult tõestama kui mees, põlastades naisi. Ja teine, kes oli eelmises elus mees, on selleski elus "kange pääga" ega allu nüüd naisena selle nö meeste maailma reeglitele. Milline osa neist geiks või lesbiks saab, ei ole teada, kuid tundub olevat üsna kindel, et mingi osa saab. Muidugi ei ole see ainus põhjus, miks nii juhtub. Aga ilmselt on neil ka selline kogemus vajalik ning ei ole meie teiste otsustada, kas ja miks see vajalik on. Ja tõepoolest, armutakse kõigepealt inimesse, siis alles mehesse või naisesse.

    VastaKustuta
  15. Aitäh, Anu. Sinu blogi on tõeline terve mõistuse hääl.

    VastaKustuta