14 september, 2015

Foo Fighters

Reedene Foo Fighters'i kontsert oli lihtsalt nii vägev, et seda on võimatu sõnadesse panna! Nad on muidugi tuntud väga heade ja pikkade live-show'de poolest, aga arvestades, et Dave Grohl murdis hiljuti jala ja annab nüüd kontserte istudes… whoaaa, ma ei taha mõeldagi, mis siis veel saaks kui ta püsti tõuseks!

Vancouver on Grohl'ile suht tuttav koht, ta elas ju aastaid Seattle's, mis on Vancouveri külje all. Rääkis, et käis siin tihtilugu kellegi majas asuvas stuudios mingeid asju salvestamas ja see maja oli tihedalt Bryan Adamsi pilte täis. Alguses tundus veider, et noh, seal paistab suur fänn elavat, aga hiljem selgus, et see oli Bryan Adamsi maja (ta on vancouverlane).

Kõik need 2,5 tundi järjest saalitäis rahvast lihtsalt hullus! Uskumatu, kuidas on võimalik kuude kaupa iga kahe päeva tagant kontserte andes ikka veel sellist energiat ja intensiivsust tagada… Ja nad on seda juba 20 aastat teinud!!!

6 kommentaari:

  1. Anonüümne15/9/15 09:08

    Torontos oli ka nende kontsert väga väga lahe. Ma läheks kohe uuesti kui saaks :) Ja minu meelest see "troon" teeb isegi show veel lahedamaks :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, ma läheks ka kohe uuesti!!!

      Kustuta
    2. Anonüümne1/11/15 19:12

      Muide, nende dokumentaal "Sonic Highways" oli ka väga huvitav. Noh, kõik osad vast minu jaoks ülipõnevad ei olnud (see oleneb suuresti, mis stiili muusika sulle meeldib, paljude osadega lihtsalt ei teki sellist isiklikku sidet), aga üldmulje oli väga hea. Ja kohe tekkis jälle soov Ameerikasse road tripile minna :) Ja noh, tore oli näha kuidas plaat sündis ja kui palju on iga lugu mõjutatud kohalikust kultuurist.
      Maris

      Kustuta
  2. Ei tea, palju sulle kodumaa uudiseid jõuab, aga Viimse reliikvia peategelane Agnes ehk Ingrid Andrina on surnud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Eesti uudiseid jõuab päris hästi, sest ma piilun iga päev Delfit. Kohalikke ei jõua see-eest aga üldse, sest ma üldiselt ei jälgi uudiseid. Matt ükspäev rääkis, et Tšiilis oli üks aegade suurimaid maavärinaid olnud, tsunaamid liikumas jne - ma polnud tähelegi pannud :)

      Kustuta